13 Haziran 2012 Çarşamba

Patatesli Ekmek Böreği


Oldum olası israftan çok hoşlanmayan birisiyimdir. Bu nedenle mutlaka evdeki her şeyi değerlendirme yoluna giderim. Bayat ekmekte bunlardan biri. Hatta daha önce bayat ekmekleri değerlendirmeyle ilgili bir yarışmaya da Tarifim nedeniyle 1 yıllık bir yemek dergisi aboneliğide kazandım. Hafta sonu baktım evde bayat ekmekler artmış bunu nasıl değerlendireyim derken aşağıdaki tarif çıktı özellikle benim oğlum gibi çok yemek seçen birileri varsa inanın beğenecektir.
Tamamiyle evdeki malzemelerle yaptım. Tarif biraz göz kararı
              Malzemeler
  
              Bayat ekmekler
·       Yoğurt
·       Yumurta
·       Süt
·       Patates
·       Peynir
·       Zeytin
·       domates
·       Sıvı yağ
·       ½ paket kabartma tozu

Hazırlanışı:         
1-Süt, yoğurt, yumurta ve sıvı yağı karıştırıp bir karışım hazırladım.
2-Bu karışımın içerisine Küp küp doğradığım domates, patates ve ekmekleri, zeytin ve peynirleri karıştırıp, kabartma tozunu da ilave ederek kek hamurundan hafif koyu bir karışım hazırladım.
3-Bu karışımı yağlanmış tepsiye döküp pişirdim ve sıcak sıcak servis yaptım.

1 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIMMMM..SEVGİLER..HAYIRLI CUMALAR..