27 Haziran 2012 Çarşamba

HIZLI SU BÖREĞİ

Siteme uzun zamandır yazı yazıp ekleyemiyorum. Oysa o kadar çok tarif birikti ki. Zamanım yok ama bu ürünü görmeyenler varsa hem tanıtmak istedim. Hem de bloğuma yeni bir tarif  tarif eklemiş oldum.
Geçen gün markette gezerken gözüme ilişen paketi aldım ve evde denedim. Tarif zaten üzerinde var. Gerçekten hem çok lezzetli oldu hemde çok kısa sürede yaptım. Eğer hamur açamayanlardansanız ya da açmaya zamanınız yoksa bu yufka tam sizlere göre.Hazır SU BÖREĞİ yufkası.

MALZEMELER
1-1 paket su böreği yufkası
2-1 adet yumurta
3-1 yemek kaşığı yoğurt
4-Tereyağ (margarin)
5-İç malzemesi(Ben peynirli iç kullandım)

HAZIRLANIŞI
1-Paketteki yufkalar çıkarılıp dışarda 5-10 dk. dinlendirirlir.
2-Yufkalar kaynamış suda haşlanarak tepsiye dizilir. Her yufkanın arasına erimiş soğutulmuş yağ sürülür.
3-Yufkaların yarısı tepsiye yerleştirildikten sonra arasına iç malzemesi konulup, kalan yufkalarda kaynatılarak üzerine kapatılır.
4-En üstüne 1 yumurta ve yoğurt karışımı sürülüp fırında pişirilerek afiyetle yenir.
NOT:Kesinlikle çok kolay ve lezzetli. Denemenizi öneririm.

1 yorum:

Nisa hobi dedi ki...

Ellerine sağlık sibel hanımcım,Pratik bir tarif.Denemek lazım:))