4 Ocak 2014 Cumartesi

Yeni yıl masam

2013 ü bitirip 2014 yılını karşılamak benim için yine yeni bir yılın habercisi ve başlangıcı tabi bu arada bir yaş daha büyümek. O nedenle yine evde aile arasında bir masa hazırladım. Daha önceki yılların aksine bu yıl biraz hasta olmam ve de işten izin alamayacak olmamda eklenince kimseyi çağırmadan sadece kendi ailemle birlikte bir yemek masası hazırladım. Masamdakiler ve resimleri de sizlere bir fikir vermesi açısından ekledim.



Önce bir yemek masası hazırladım.
Tavuk suyuna şehriye çorbası
Poşette tavuk
Bezelyeli pilav
karışık salata
Sebze pane (karnabahar, havuç ve saçaklı patates)


 
 

Daha sonrada gecenin ilerleyen saatlerinde tüketmek üzere bir masa daha hazırladım.

Barbunya pilaki
Üç renkli pancar salatası
Rus salatası
Yoğurtlu mantar salatası
Peynirli poaça
Kurabiye
Meyve
Kuruyemiş
 
 
 
 
 


Hiç yorum yok: