15 Ocak 2014 Çarşamba

İncirli tarçınlı kurabiye

Malzemeler
150 gr teremyağ
1 yumurta
1 su bardağından 1 parmak eksik şeker
1 çay bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 tatlı kaşığı tarçın
1 kase kıyılmış ceviz ve kıyılmış incir)
Aldığı kadar un

Yapılışı
1-Bir kase içerisine  yağ, şeker, yumurta, yoğurt konulup birbirine karışıncaya kadar elle ezilir.
2-Karışımın içerisine vanilya ve kabartma tozu konulduktan sonra yavaş yavaş un ilave edilir.
3-Bu arada tarçınlı cevizli incir karışımı da eklenip hepsi birbirine karıştırılır.
4-Çok katı olmayacak şekilde un ilave edildikten sonra elle yuvarlaklar yapılıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye alınarak pişirilir.
5-Çayın yanında servis yapılır.



5 yorum:

Unknown dedi ki...

eline sağlık sibelciğim
inciri hiç denemedim ama merak ettim doğrusu
afiyetler olsun

anne eli gibi dedi ki...

içinde incir varsa eminim enfestir.eline sağlık canım...

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Ellerine sağlık canım..İncirin çekirdeklerini çıtır çıtır yemesi ne zevkli olur..:)

Bak Bu Harika dedi ki...

Enfes görünüyor kurabiyeler ellerine sağlık

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Eline sağlık.Nefis bir kurabiye olmuş.Ben inciri çok seviyorum ve kurabiyelere de çok yakıştırıyorum sevgilerimle