16 Mart 2012 Cuma

Şip Şak Revani

Şipşak Revani

Balık alışverişine çıktığımda sofraya tatlıda iyi gider deyip doğruca irmik reyonuna gittim. Amacım güzel bir irmik helvası hazırlamaktı. Ancak reyonda karşıma Kenton 'un hazır revani paketi çıktı genellikle bu tarz ürünleri çok tercih etmemekle birlikte tatlıya ayıracak  fazla zamanımın olmaması sebebiyle alıp denedim. Sonuç çok güzel oldu. Hazırlaması çok kolay sonuç harika deneyin memnun kalacaksınız.
Marketten yukarıdaki paketi aldım. Bir kabın içerisine boşalttım ve üzerine 3 yumurta ve bir çay bardağı sütü koyup karışım homojen hale gelinceye kadar çırptım ve yağlanmış kalıba döküp pişirdim. Bu arada 3,5 su bardağı şeker ve 3,5 su bardağı suyu koyup pişirerek şerbeti hazırladım. Fırından çıkan revani hafif ılıkken yine ılık olan şurubu döktüm. Kısa sürede çok güzel bir tatlı oldu. 

1 yorum:

elma şekeri dedi ki...

Mmmmmm nefis görünüyor eminim tadı da öyledir eilinize sağlık.