29 Mayıs 2012 Salı

Otlu Kek

 Malzemeler
2 yumurta
1,5 çay bardağı yoğurt
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1/2 çay bardağı mısır unu
 1 ve 1/4 su bardağı un
 1paket kabartma tozu
1/2 su bardağı ezilmiş beyaz peynir
4 dal yeşil soğan
2 yemek kaşığı doğranmış dereotu
 
Hazırlanışı
1- Yumurta, yoğurt, yağ karıştırılır.
2-Diğer tarafta Mısır unu, un, kabartma tozu eklenerek karışıma eklenir.
3-Hazırlanan kek hamurunun içerisine ufalanmış peynir, dereotu, ince doğranmış yeşil soğan da ilave edilerek karıştırılır.
4-Yağlanmış bir kalıba dökülüp üzeri düzeltilir, susam serpilip,ön ısıtma yapılmış fırında pişirilerek servis yapılır

4 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK KIZIM GÖRMESİN NE ZAMANDIR İSTİYOR
:))

Unknown dedi ki...

seviyorum böyle tuzlu kekleri. mısır unu yerine galeta unu kullanmıştım ben de. bir de mısır unuyla demeli. sevgiler elinize sağlık.

sarımutfak-hande dedi ki...

bende de var yayınlanma sırasını bekliyor:))
ellerine sağlık çok güzel olmuş

anne eli gibi dedi ki...

hep söylerim yine söylüyorum,tuzlu kekleri daha çok seviyorum,ellerine sağlık..