1 Haziran 2013 Cumartesi

Yuva Simit Karışımı İle Sokak Simiti

 
 
 
 
 
 
 
                 
Ankaralı blogger toplantısında sponsor olan firmalarda biri de yuva idi. Yuvanın mayasını çok fazla kullanmakla birlikte hazır karışımlarını hiç kullanmamıştım Toplantıya getirdikleri ürünlerden biri olan simit karışımını denedim ve çok beğendim. Bundan sonra benim sık kullandığım ürünlerden olacak özellikle oğlumun beslenmesi için ideal bir ürün. Sağ ol yuva. Yapılışı kutunun üzerinde var içinden susamına kadar çıkıyor. Bize de üzerindeki tarife göre yapıp afiyetle yemek kalıyor.





4 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerine sağlık canım. Çok güzel görünüyorlar. En kısa zamanda ben de deniycem. Bloğunu takipteyim bana da beklerim. Sevgilerimle,

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Harika olmus...emeklerine saglik... bende en kisa zamanda deneyecegim ;)

Sevgilerimle....

Asiye VURAN dedi ki...

ellerinize sağlık tarifi olsada yapana bakacaksın harika olmuş sevgiler

sibelinmutfagi dedi ki...

sevgili selda, şehrinaz ve asiye arkadaşlarım güzel yorumlarınız için teşekkürler